Frakt og levering

Leveringstid

De fleste varer du ser i nettbutikken er på vårt lager. Normalt pakkes og sendes disse ut første arbeidsdag etter at vi har mottatt din bestilling. Ved salg må man regne med forsinkelser pga uvanlig stor pågang. En forsendelse med posten tar vanligvis 2-4 virkedager.

Ønsker du varen raskere finnes andre alternativer. Du kan få varen levert i butikken på Lade. Har vi ikke varen i butikk kan du normalt hente den 1-2 døgn etter bestilling. Vi har også noen varer som kan bestilles på forhåndsorde. Ved disse ordrene blir varene levert omgående etter at de er ankommet vårt lager. Opplysninger om slike produkt finner du i produktbeskrivelsen.

Frakt

Alle våre forsendelser går med PostNord

Velger du å hente varen i vår butikk på Lade i Trondheim leveres varen uten fraktkostnad.

Dersom vi ikke kan levere hele din bestilling komplett tar vi kontakt med deg før vi sender ut.

Uavhentede pakker

Når du har bestilt varen til deg får du først en hentemelding fra PostNord. Om du ikke henter varen får du en purring. Henter du fortsatt ikke varen etter purring fakturer vi deg 300,- til dekning av våre kostnader til porto, oppkravsgebyr, returporto og merarbeid.

Retur av varer - angrerett

Med unntak av spesialbestilte varer har du 14 dagers angrefrist på varer kjøpt i vår nettbutikk. Har du mottatt feil vare eller varer med feil sender vi deg nytt uten kostnader for deg.

Varer som er spesialbestilt tas ikke i retur. Vennligst ikke send returvarer i oppkrav. Disse blir ikke hentet ut.

Klagefrister

1. Feil ved leveranse

Hvis du mottar et defekt eller et feil levert produkt, ta kontakt på post@boardshop.no eller på telefon 40 64 43 44. Du kan også bruke skjemaet på baksiden av din ordre. Du bør ta kontakt så snart som mulig og ikke senere enn 2 måneder etter levering.

Etter at vi har mottatt din klage vil du få svar med instruksjon om hvordan varen skal returneres.

2. Feil under garantitiden

Vi garanterer at varene du har bestilt er fri for produksjonsfeil i to år, eller i løpet av garantiperioden for produktet (fra levering). Oppstår det feil med ditt produkt i løpet av garantiperioden kan du ta kontakt på post@boardshop.no eller på telefon 40 64 43 44. Kundeservice vil gi deg informasjon om hvordan du skal gå videre med din reklamasjon.

3. Reklamasjon

Melding om feil må meddeles innen rimelig tid fra du oppdaget eller burde ha oppdaget feilen. Reklamasjonsretten for et produkt opphører under alle omstendigheter etter tre år. Ved en eventuell tvist følger vi forbrukerrådets retningslinjer for reklamasjonssaker.