Telefon kundeservice:
Du kan kontakte oss på telefon som vist nedenfor.
Til tider kan det være svært hektisk både på telefon, så vi ber om forståelse for dette.
E-post kundeservice:
Du kan også sende oss en e-post, den finner du nedenfor.
Vi vil da enten kontakte deg per telefon eller sende deg svar per e-post så raskt vi har muligheten.
Svartider:
Fra mandag til fredag kl. 8 -16 har vi som mål å svare i løpet av en time, men i hektiske perioder vil svartiden kunne variere.
På kveldstid og i helger svarer vi senest påfølgende eller neste virkedag.
Om du ikke får svar kan årsaken være at e-posten har blitt stoppet av din brannvegg. Kontroller dette hos din nettleverandør. Det kan også være at du forsøker å maile til noreply-adressen vår. Om du har ventet mer enn 48 timer på svaret ditt så ber vi deg om å kontakte oss igjen da det kan ha oppstått en teknisk feil.
Boardshop.no
Østre Rosten 102b
7075 Tiller
E-post: post@boardshop.no
Telefon: 73 84 82 00
Support åpent man-fre 8-16
Org.nr: 992 951 575
Kundeinfo:
Opplysninger du gir til oss vil ikke bli gitt videre og er bare tilgjengelige for personer tilknyttet Boardshop.no. Du kan når som helst be om at opplysninger om deg slettes.
Klarna:
Alle henvendelser om din Klarna faktura går direkte til Klarna.
Telefon: 21 01 89 91 (man-fre 8-17)