Ofte stilte spørsmål

  • Hvor er bestillingen min nå?+
      • Vi sender ut en e-post når vi behandler din ordre, denne inneholder ett kollinummer. Dette kan brukes til å spore pakken på postnord.no.
      •  
  • Hvordan finner jeg rett størrelse?+
    • Noen produkter har størrelsesguide, andre ikke. Du kan også se på bildet av modellen hvor vi skriver størrelse på plagg og modell til sammenligning. Du kan også finne et merkes størrelsesguide på nett ved å søke på «merke» og «size chart» hvor du vil finne de respektive merkenes størrelsesguide.

      Skulle du fortsatt være usikker kontakter du oss på chat, telefon eller e-post.

  • Kan jeg endre eller avbestille min ordre?+
    • Kontakt oss snarest på e-post eller telefon. Med mindre ordren din allerede er sendt, ordner vi dette.

     

  • Hvorfor får jeg ikke bestilt med faktura?+
    • Du må være over 18 år og bestille til din folkeregistrerte adresse. Klarna vil uten forbehold kunne kansellere din ordre hvis de ikke mener du at du oppfyller kriteriene de har for kjøp via faktura.

      Har du spørsmål om faktura kan du kontakte Klarna her.

     

     

    •  
  • Om et produkt er utsolgt, kommer det inn igjen?+
    • Alle varer på nettsiden har vi på lager. Noen ganger kan vi skaffe produkter som er utsolgt, mens andre ganger er ikke dette mulig på grunn av sesong eller at leverandør er utsolgt.

      Ta kontakt med oss på post@boardshop.no eller telefon, så sjekker vi om det du ønsker er mulig å skaffe.

  • Varen min har gått i stykker, hva gjør jeg?+
    • Ta kontakt med oss så raskt du har oppdaget en feil eller mangel ved produktet, så hjelper vi deg med dette.
  • Hva koster frakten?+
    • Frakten avhenger av hva du bestiller og hvilken fraktmetode du ønsker. Hvis du legger varene i handlekurven og legger inn adresse og postnummer vil du se den eksakte fraktkostnaden.

      Du betaler ikke frakt om du velger å hente i en av våre butikker.

  • Hvilke betalingsalternativer tilbyr dere?+

    Du kan velge mellom betalingsmåtene bankkort, kredittkort og faktura.

    Mer informasjon om Klarna finner du her.

     

  • Hvordan bytter jeg en vare?+

    Ved bytte sender du kostnadsfritt varen i retur i originalemballasjen fra oss. I din forsendelse ligger en returlapp med vår adresse som limes på forpakningen. Returer håndteres normalt innen 2 virkedager. Dersom vi mottar en retur fra deg på mandag som skal byttes sendes ny vare ut fra oss senest onsdag.

    Fraktkostnadene betaler vi.

  • Hvor lang tid tar det før jeg får varen?+

    Normalt sendes alle ordre senest 2 virkedager etter at vi har mottatt din ordre. Bestiller du på en mandag vil varene da senest være sendt fra vårt lager på onsdag. Fra vi sender varen tar det normalt 1-3 virkedager før du mottar varen.

  • Jeg har lagt inn feil telefon/adresse, hva gjør jeg?+
    • Send oss en e-post eller ring oss. Vi kan endre dette så fremt ordren din ikke er ferdigbehandlet.
  • Hvordan returnerer jeg en vare?+

    Benytt alltid originalemballasjen sammen med returlappen som fulgte din forsendelse. Ved retur belastes fraktkostanden. Denne trekkes fra når vi krediterer din konto.

    Varer som ikke kan returneres

    Er varen brukt, originalemballasjen skadet eller varen mangler medfølgende lapper, manualer, bruksanvisninger etc. godkjennes ikke returen. Varen sendes da tilbake til deg. Dette gjelder ikke om varen leveres i en forpakning som ikke er mulig å åpne uten å skade forpakningen. Som kunde har du da rett til å åpne forpakningen for å prøve varen uten at du mister returretten.

    Tilbakebetaling

    Etter godkjent retur tilbakebetales beløpet innen 14 dager fra vi mottok returen. Har du bestilt med faktura og denne ikke er betalt annulleres varekostnadene på denne om du returnerer alt. Om du returnerer deler av en fakturabestilling betaler du kun for de øvrige varene samt frakten. Har du betalt fakturaen og skal ha penger igjen er det Klarna som refunderer deg beløpet. Klarna vil ta kontakt for å få kontoinformasjon. For din egen sikkerhet ønsker ikke Klarna å spare detaljer om din bank. Derfor behøver de disse på nytt når de skal overføre pengene til deg. Du kan benytte ditt tilgodebeløp til å betale andre utestående fakturaer hos Klarna, eller de tilbakebetaler deg til din konto. Vær oppmerksom på at Klarna behøver å motta litt opplysninger om deg for å gjennomføre utbetaling. Du vil motta en mail fra Klarna om ditt tilgodebeløp hvor du følge stegene som fremkommer i mailen.

  • Hvor har dere butikk?+

    Vi har butikk i Trondheim. Lokalisert på Lade i samme bygg som Meny.

Lurer du på noe? Ta kontakt med vår kundeservice

Åpningstider 08:00 - 16:00 mandag til fredag.

738 48 200
Chat med oss